onsdag 29. desember 2010

'Såret' Borta igen?

Men i dag undrade jag! Jag leta över hela Kex för att forsöka hitta såret, men inget kunde jag se någonstans! Så jag frågade Karro som kom och kikade, och fundersam gick hon på andra sidan och kikade och tilbaks till vänstersidan igen. Inget kunde vi hitta varken hon eller jag, och hon visste ju exakt vart såret var!

Altså måste det ha kommit päls där redan, efter vaddå, 4 dagar? Det kan väl inte vara ringorm då inte, för det kan väl aldrig läka sådär snabbt med enbart virkon? Så då har det nog bara varit nåt nyp som har dragit av pälsen! Men vi får fortsätta vara på vakt tills vi vet säkert!

Kex tar sin arbetsuppgift att städa höspill mycket seriöst. Man måste ju hålla snyggt till jul!

Jag fick även hem ett brunt fleecetacke i dag som jag unnade mig helt änkelt för att jag ville. Han blev så snygg i det, jag fick ju självklart sätta på matchande grimma för anledningen bara för att :D Han skal nog få sin reflexgrimma igen i mårn, men i dag flottade vi oss litet med matchande grimma. Och jag klippte manen för anledningen med! Fick göra det medans han åt, så något ojamt blev det kanske, men det blev iaf klippt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar