lørdag 8. januar 2011

Löshoppning i dag

I dag löshoppade jag Kex med hjälp från Ida :) Vi satte upp trippelstuss till honom i dag, jag tror inte han har fått hoppa just det förut faktisk! Det gick kalasbra! Ida värmde upp honom medans jag plockade fram hinder, och sen började vi med ett hinder. Sen blev det dubbelstuss och sen trippelstuss till slut!

Kex jobbade kalasbra, och blev otroligt svettig med faktisk.
På slutet började han fuska litet och forsökte fuska sig undan att hoppa, då han började bli trött, men när vi spärrade undanflykterna så hoppade han väluppfostrat ändå. Duktiga pållen!

Han brallade på rejält innan under uppvärmningen, bockade och sparkade en hel del.

Vi får se hur min kropp är i morgon, men planen är att pulsa i snön runt sommarhagerna i morgon, han kommer nog bli reält trött av det får jag tro.

Efter vi hadde hoppat så höll Ida honom lite i gång i trav medans jag städade undan, sen fick han skritta litet, och jag tog honom slutligen runt vinterhagerna i grimskaft för att skritta ner honom, sen passade jag på att fota litet med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar