lørdag 12. mars 2011

Ser ni skillnad?

Sandra kommenterade här för några veckor sen att Kex minsann hade blivit grövre i kroppen. Inget att förvånas över, han fyller 5 i maj, och kommer bredda sig säkert 2 år till, men jag är hemmablind och ser det självklart inte. 
Kan du se skillnaden? När jag sammanliknar bilder från maj när han kom förra året och i dag så tycker jag mig se lite skillnad!

18 maj 2010. Man ser ju tydlig att han är ung på denna bilden, huvudet är exempelvis rätt grovt i förhållanden till kroppen. 



I dag 12 mars 2011, snälla ignorera stormagen på tjuvradden som drar genom staket för att äta allt han ser ;) Han bantas nu!

Klart sådär jättedramatisk är nog inte skillnaden, men jag tycker mig se något grövre kropp och huvud som patsar bättre med kroppen? Innbiller jag mig det nu?

╔═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╗
Kramar från Kex och matte!
╚═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar