søndag 12. desember 2010

Julafton för Karro!

I dag kom jag hem som värsta tomten med två stora sopsäckar med täcken, grimskaft och massor av annat mums.
På mig själv blev det ett övergångstäcke till kex, några underlag för lindor, western repgrimma och annat mumsigt men den stora julafton blev för Karro med 3 stk bomull/fleecetäcken, ett svettäcke, ett innetäcke, ett vintertäcke, skrittäcke, lindor, martingal och benskydd. Ja för inte att glömma ett chabrak och lite annat smått.

Dock kommer ni inte få se bild av täcket på Kex förens stallet är sanerat och Kex med. Det får bara vänta :)

Karro skulle egentligen betala mig åter en del kronor men jag sa hon skulle strunta i det och heller lägga pengarna i gulle-konti ;)

Men i dag vet jag säkert jag såg varg på väg till härjedalen! Inte många hundar är SÅ stora OCH går runt med radiosändare runt halsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar