torsdag 12. mai 2011

Broddfri äntligen!

I fler veckor har jag kämpat med att forsöka få lossnat broddarna på Kex. Naturlig nog var han inte överväldande lycklig över det då jag tyvärr vrider mycket på hans fot medans jag gör det, så han ville ju gjärna dra till sig foten hela tiden, jag kan inte säga jag inte förstår varför. Men det försvårade ju enormt för mig.

I går fick jag hjälp av Sandra (tack hjärtat!) och fick av broddarna fram samt en brodd på var fot bak.
I dag hjälpte Anders mig och jag fick lossnat dom sista 6 broddarna, så jag kunde få av dom själv.
Äntligen broddfri!

Till hälgen skall vi nog forsöka sätta i hop Kex och Cassie, och om det fungerar bra och vi även kan få en till häst (eller fler) upp till Per-Ove sina hager så hoppas vi dom kan gå där i sommar! Det vore kalas om dom kunde så!

Nu håller vi tummar! 

╔═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╗
Kramar från Kex och matte!
╚═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar