torsdag 20. oktober 2011

YES!

Jag och Nattis hämtade 30 säckar spån ute i Lia i dag, så nu har vi spån några veckor till Kex och Cassie.
Men nu kommer det kanske bromsa ner litet med spånanvändingen om jag har tur, för vet ni! Han var nästan helt torr under svansen i dag! Underbart! Fantastisk! Helt otroligt!

Nu håller jag tummar hårt för att det håller. 2 sopsäckar spån fick han direkt inn i boxen för i dag fick jag ta ut en del då det har blivit otroligt mörkt. FUnderar även att vara dryg när jag tar ut spån till hälgen och ha i en säck till kanske, men får ju se hur spånet ser ut nu när vi mockar under hälgen.

Spånhämtandet sög all tid ur min dag, så när vi var klara med att hämta spån och stapla upp det var det bara tiden att ta in hästarna och natta dom faktisk. I morgon hinner jag inte heller rida då vi skall på hästägarträff klockan 7 men jag skall forsöka hinna med att longera honom i alla fall!

Tjingeling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar