mandag 12. mars 2012

Kex har fått en ansiktslyftning!

Fast bara på bloggen :) Beslöt att pyssla med nytt design i dag. Kändes som lagom att göra det just nu, som våren kommer och allt. Gjorde även en ny header! Vad tycks? :) Stoppade in "sidor" så jag kunde presentera litet olika saker mycket bättre än bara en liten hörna brevid bloggen här, fast Gejsa stannar kvar på högersidan.



Har även kollat litet på alla grejer man faktisk kan göra. Finns möjlighet att stoppa in "ställ en fråga" grejs här men jag vet inte riktig om det skulle ha något för sig. Har ni ens några fråger ni vill jag skall besvara i ett blogginlägg kallat "frågvis" eller något dylikt? Bryr mig nog inte att lägga in det om jag vet det endast kommer en eller två fråger eller ingen alls :) Jag har inte än så många som följer bloggen. Fjordhäst-träning kanske inte är så intressant om man inte siktar mot fjord-sm omedelbart? Vad vet jag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar