tirsdag 8. juni 2010

Ledig dag

Både Kex och Tille var rentav svettiga i pälsen i dag, så nog har dom brallat mycket! Kex hadde väl abstinenser för att han inte gått med nån på ett tag och Tille för att han har gått med 'Tråkiga Björne' som inte alls brallar nåt mycket i hagen vad jag har sett!

Han fick därför ledigt i dag. :) Passade lagom att ge honom tiden att sam-vara med dom andra i stället.
Jag kände gjennom hela han, han har ingen svullnad och är inte öm nånstans, så den sparken han fick var nog rätt ofarlig även om det såklart såg läbbigt ut. Tille var lika hel han med :)

Värkar som Kex och Björne går rätt bra överens, när jag skulle ge äpplen kom ju Björne och ville ha, han med, så dom fick dela. Inget problem alls att stå nos vid nos och tugga på samma äpplet alls, inga sura miner överhuvudtaget! Detta värkar riktig bra! Emma har även föreslagit att Tille, Kex och Björne fortsätter att va tilsammans till hösten med :) Sandra värkar ju ha bestämt sig för att Pasadena skal gå på lösdriften så då kanske jag hoppar på Emmas förslag, värkar ju riktig bra med tanke på att Kex och Tille är lika gamla :)
Tiden vill visa! :D

2 kommentarer:

  1. Jag har inte riktigt föreslagit detta vännen :)! Björne skall förhoppningsvis gå med skolhästarna, om det fungerar, och sedan får vi väl se hur de ser ut till hösten med hagar och om Kian kommer tillbaka osv.
    Mvh//Emma

    SvarSlett
  2. Oj, ja då har jag misuppfattat dig helt :) Men jag håller väl tummar för att alt löser sig i slutändan!

    SvarSlett