torsdag 25. november 2010

Ungkarsklubben "Gutta Boys"

Tiden springer fortare än en pigg fjordhäst i skogen på vintern nu! Innan jag hinner vända mig runt från bloggen så är det gått en HEL vecka utan uppdateringar! Skäms på mig!

Men nu har iaf äntligen Kian kommit till stallet, och efter hälgen skal vi nog sätta i hop Kex, kompisen och Kian i samma hage. Dom kommer då bli en ungkarstrupp jag kommer kalla "gutta boys", dom kommer spela poker, supa, juga och skryta på sig för tjeierna om dom nu bara kunne komma i håg varför man skal göra så.

För att översätta för er förvånade svenska ögon: Gutta betyder "pöjkarna" i principen :)

Så nu kommer det nog bli race i hagen några dagar, och det blir tre ståtliga pöjkar som skal juga i hop all värdens skröner tilsammans nu!

Jag skal förhoppningsvis få hem ett täcke jag har köpt till dom kalda vinterdagarna. Stalltäcket jag har kommer nog inte hålla i hop för "skröner och poker", så jag har tingat ett övergångstäcke ungefär lika tjockt bara med 1200D ribstop i stället. Det kommer bli bra! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar