mandag 18. april 2011

Men för bubblan!

I dag tyckte nog Kex jag var lagom dryg som matte. Jag beslöt nämligen att jag skulle klippa hans man. Den började bli drygt lång tyckte jag.

Kex sto snällt första minuterna, så jag fick klippt presis upp till öronen på första raden. Jag brukar klippa en rad helt ytterst så jag har något att följa. Men sedan tyckte han det blev drygare och drygare att stå still sådär, så han blev buffligare och buffligare... det var inte enbart fjordhästens tålamod som fick sitt prov i dag skal jag lova, även matte började bli lite otålig när vi drog ut på 45 minuter och än inte färdig klippat... >_< Men slutet gott, allting gott, efter nästan 50 minuter var det slutklippat för denna gången! Sent omsider tyckte Kex som äntligen fick komma i boxen för att hitta något gott i krubban.

Glömde självklart att fota, men det får jag återkomma med i morgon tror jag. Nu skal man vara social med sitt besök!

╔═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╗
Kramar från Kex och matte!
╚═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar