lørdag 2. april 2011

Min nya bästa vän

Detta ni ser här är nog min nya bästa vän i klädsvägen som ryttare.

Jag ramlade över den som heter Shock Absorber Level 4 på Manuffen i Hudiksvall, någon hundring eller så dyrare än på nätet men helt klart värt att åka hem med den provat och betalat, klar för att använda direkt! Jag skal garanterat ha fler av denna, ser för mig minst 4-5 stycken sammanlagt .Särskillt sommarn svettas man ju en del så jag behöver byte för mer än en dag. Fram tills det får jag skölja BHen för hand efter svettiga ridpass och hänga upp den direkt.

Denna sportsBH är väl det närmaste jag kommer upplevningen att vara bröstlös, även med att ha dubbel F cupa, det är fasiken inte mycket det rör sig på överkroppen nu! Min mage stutsar mer än brösten nu om jag hoppar!

Tro om dom har en Maghållare som stramar in min mage exakt lika effektivt? ;)
På återseende!

╔═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╗

Kramar från Kex och matte!
╚═════════ ೋღ☃ღೋ☃ ೋღ☃ღೋ═════════╝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar