søndag 2. oktober 2011

Lördag och söndag!

Jag har varit på semester en vecka! I Ungern! Karro har skött om Kex. Dom hoppade i onsdags, vilket Karro tyckte var kul. Hon är egentligen lite hoppredd men det gick så bra så bra, hon sa till mig hon är här om jag vill ha mer hjälp för hon tycker det är så skönt att rida Kex som håller lugnet så bra!


I går och i dag har jag ridit ut på tur. Först med Nattis och Cassie i går, då red vi den lilla gåsbackavändan.
I dag med Karro som red Cassie, då red vi runt villaströket, klättrade en gång i tallbacken och lät det bli med det. Framst för Cassies del då hon håller på sättas i gång, och även pga det var mycket ungar som spelade fotboll och ståkade mycket, det var lite läbbigt genom träden. Sen red vi omväg upp till björkgatan och förbi bygdegården innan vi åkte hem.

Det var mycket synsintryck för Kex, massor med saker som låter, rör sig och ser konstigt ut, så han var riktig trött av alla intrycken när vi kom hem i dag :)

Jag såg även Yasmine höll på värma upp Oda införe uffeträning i dag. Fotade ett par bilder!

Från om en vecka skall Karro börja rida Kex på måndagar. Tisdag och torsdag skall hon rida Cassie! Skall bli kul att se Cassie komma i gång igen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar